Leverans

För dig som har frågor om leveranstid, eller inte fått din leverans

Hur lång är leveranstiden?

Om du lägger din beställning före kl. 12:00 på vardagar skickas din order i regel samma dag, förutsatt att produkten finns i lager. ACCESSiQ AB anlitar Schenker och i förekommande fall budfirmor för leverans. Tiden från att varan lämnar vårt lager till leverans är vanligtvis 1-2 arbetsdagar. Du kan följa din leverans genom Schenkers kollispårning. Finns inte produkten i lager kan det vara en beräknad tid till lagret. Är produkten en beställningsvara beror den beräknade tiden helt på leverantörens utbud av produkten.

Jag har fått en produkt som är transportskadad, vad gör jag?

Du behöver anmäla transportskadan till Schenker inom 24 timmar.
Du kommer erhålla ett ärendenummer från Schenker som du behöver i vidarekontakten med oss på AccessiQ.
När du fått ett ärendenummer från Schenker kontaktar du oss på telefon 031-830 222 eller via mejl info@accessiq.se (viktigt att ange ärendenummer från Schenker via mejl).