Beställning
Information
Hur gör jag en beställning?
- Logga in
Du behöver logga in för att kunna göra en beställning. Har du inget konto behöver du först skapa ett konto. - Lägg produkter i kundvagnen
När du loggat in lägger du de produkter du vill beställa i kundvagnen. - Slutför ditt köp
Därefter går du till kundvagnen och slutför ditt köp. Behöver du hjälp att beställa eller vill ha rådgivning inför ditt köp är du välkommen att ringa oss på 031-830 222 så hjälper vi dig.
Jag vill ändra min beställning/order, hur gör jag?
Om du inte genomfört köpet kan du justera din beställning i kundvagnen. Har du däremot genomfört köpet behöver du kontakta oss på 031-830 222 eller info@accessiq.se så hjälper vi dig.
Hur får jag reda på lagerstatus för en produkt?
I informationen om varje produkt på vår webbplats finns en ikon som visar aktuell lagerstatus för den produkten. Färgen på ikonen visar om produkten finns på lager eller ej:
Grön = Finns på lager – Skickas så fort som möjligt efter lagd order
Gul = 1–5 stycken kvar på lager – De produkter som finns kvar i lager skickas så fort som möjligt efter lagd order, resterande produkter restnoteras i de fall ordervolymen skulle överskrida antalet artiklar kvar på lager.
Rött = Slut på lager/Beställningsvara – Produkten finns för tillfället ej i lager och leveranstiden beror på leverantörens utbud av produkten. ACCESSiQ återkommer med förväntad leveranstid vid beställning.
Hur hittar jag rätt tillbehör till min produkt?
De flesta av våra produkter har passande tillbehör presenterade under produktspecifikationen. Behöver du mer hjälp att hitta rätt tillbehör får du gärna kontakta oss på 031-830 222 eller info@accessiq.se så hjälper vi dig.
Produkten jag vill köpa har lagerstatus ”beställningsvara”, vad betyder det?
Är produkten en beställningsvara så betyder det att vi inte har produkten i lager. Vid en beställning av en produkt, kommer vi göra en beställning hos vår leverantör och den beräknade leveranstiden beror på leverantörens utbud av produkten.