Reklamation & återköp
För dig som har frågor gällande reklamationer och återköp.
Jag vill ångra mitt köp, hur går jag tillväga?
Ta kontakt med oss på ACCESSiQ på 031-830 222 eller info@accessiq.se.
Vad gör jag med min produkt om den inte fungerar?
Den bästa supporten för din produkt får du genom att titta i användarmanualer som finns tillgängliga att ladda ner på vår hemsida.
Vår erfarenhet är att många problem kan lösas över telefon utan att du behöver skicka iväg produkten, ring oss på 031-830 222. Om felet inte kan åtgärdas med hjälp av supporten, så berättar de hur du ska göra för att skicka in produkten för garantiservice.
Behöver du vidare hjälp så registrerar du ett ärende enligt nedan:
1. Fyll i blankett – Ladda ned och fyll i blanketten och skicka till info@accessiq.se.
2. Feedback – Vi hör av oss till dig så snabbt som möjligt. Du kommer att få ett retur-ID som du fyller i blanketten.
3. Retur – Märk upp paketet med retur-ID och bifoga dina korrekt ifyllda blanketter till nedanstående adress.
ACCESSiQ AB
Analysvägen 5
433 53 Mölnlycke
Spåra med kollinummer
Klicka här för att komma till Schenker kollispårning.
Våra leveranssätt
Leverans till företag
Leverans sker via Schenker till bemannad godsmottagning vardagar mellan kl. 07:00 -17:00. Finns ingen på plats skickas företagspaketet till terminal utan åtgärd förrän kund återkopplat.
Jag har idag mottagit en produkt som är transportskadad, vad gör jag?
Du behöver anmäla transportskadan till Schenker inom 24 timmar.
Du kommer erhålla ett ärendenummer från Schenker som du behöver i vidarekontakten med oss på ACCESSiQ.
När du fått ett ärendenummer från Schenker kontaktar du oss på telefon 031-830 222 eller via mejl info@accessiq.se (viktigt att ange ärendenummer från Schenker via mejl).
Jag har mottagit min produkt men det är inte produkten som jag beställde, vad gör jag?
Fyll i blankett – Ladda ned och fyll i blanketten och skicka till info@accessiq.se.
Feedback – Vi hör av oss till dig så snabbt som möjligt. Du kommer att få ett retur-ID som du fyller i blanketten.
Retur – Märk upp paketet med retur-ID och bifoga dina korrekt ifyllda blanketter till nedanstående adress.
ACCESSiQ AB
Analysvägen 5
433 53 Mölnlycke
Produkten jag köpt stämmer inte överens med produktinformation som är angiven på ACCESSiQs hemsida, vad gör jag?
Fyll i blankett – Ladda ned och fyll i blanketten och skicka till info@accessiq.se.
Feedback – Vi hör av oss till dig så snabbt som möjligt. Du kommer att få ett retur-ID som du fyller i blanketten.
Retur – Märk upp paketet med retur-ID och bifoga dina korrekt ifyllda blanketter till nedanstående adress.
ACCESSiQ AB
Analysvägen 5
433 53 Mölnlycke
OBS! Vi hämtar inte ut försändelser hos ombud.